Get Adobe Flash player
 
Talent Workshop

Press

Medijska popraćenost JFF 2009.

Prema Medianetovoj analizi  koju dostavljamo u prilogu u razdoblju od 1. ožujka do 17. lipnja 2009. promatrani su mediji o Festivalu Židovskog Filma Zagreb 2009. objavili  325 priloga procijenjene vrijednosti 6.582.825 kuna (mediji koji imaju cjenike). Svi su prilozi pozitivno valorizirali Festival.

Priloge o Festivalu objavljene u tisku, na TV i radiju šansu je imalo uočiti 2.702.693 stanovnika Hrvatske starijih od 18 godina (Opportunity to see OTS izračunat Media netovom metodologijom osnovanom na vlastitim istraživanjima konzumacije medija stanovnika RH). Organizacijske aktivnosti Festivala medijski su bile popraćene pa je tijekom ožujka i travnja u tisku je objavljeno 6 članaka na temu Talent workshopa i 4 članka o edukacijskom programu, dok su ostale posvećene Festivalu kao cjelini ili filmskom programu. Posebno veseli činjenica da su sve objave bile pozitivne po orjentaciji, a obzirom da se Festival održavao u Zagrebu, zanimljivo je da je relativno velik broj objava ostvaren u regionalnim medijima pa čak i u manjim sredinama. Uz to je izuzetno velik broj objava ostvaren na Internetu (180 portala), posebno u regiji (BiH i Srbija) i Europi (Italija, Engleska, Njemačka itd.).

1. Tisak – Kvantitativna analiza

U tisku je u vremenu od 01. ožujka do 17. lipnja izašlo 97 objava u 33 novinska izdanja. Ukupne površine 54.504 cm² što je, usporedbe radi, površina 61 stranice Večernjeg lista. Vrijednost članaka procijenjena je na 1.388.791 kunu (AVE – advertisng value equivalent). Članke o JFF-u objavili su među ostalim svi nacionalni i regionalni dnevnici te vodeći nac. tjednici. Opportunity to see (OTS) je u tisku procijenjen na 2.086.254 čitatelja starijih od 17. godina. Od dnevnih listova najviše su izvještavali Jutarnji list 11 objava, Večernji list 15 objava, Vjesnik 10, Novi list 10 objava. Od tjdnih izdanja bile su 2 objave u Gloriji, po dvije u Studiju u dodatku Jutarnjeg lista, jedna u Privrednom vjesniku.  Od regionalnih medija zastupljeni su bili 7 objava u slavonskim novinama , 4 objave u zadarskim listovima, Glas Istre 2, a objavljene su objave i u specijaliziranim listovima za kulturu, manjine i djecu.

2. Televizija – Kvantitativna analiza

U promatranom razdoblju televizija je o Festivalu objavila 23 priloga trajanja 3 sata 9 minuta i 55 sekundi čija je bruto vrijednost procijenjena na 4.911.225 kuna (AVE)
Priloge su objavili HTV1, Nova TV, OTV, Kapital Network, Z1 i RTL televizija. Najviše su objava imali HTV – 10, Nova TV – 5, OTV – 3, Kapital Netvork i Z1 po dvije te RTL jednu. Najveći doseg ostvaren je na HTV gdje jedva puta na glavnom dnevniku emitiran prilog o JFF a u emisiji Nedjeljom u 2 gostovao je g. Lustig.  14 priloga (60,87% od svih priloga) trajanja 1 sat 31 minutu i 55 sekundi (48,40% od ukupnog trajanja) procijenjene vrijednosti 1.989.225 Kn (40,50% od ukupnog AVE) emitirano je u PRIME TIME-u (od 18 do 22 sata) OTS na TV procijenjen je na 2.594.693 gledatelja starijih od 18 godina

3. Radio – Kvantitativna analiza

U promatranom razdoblju radio je o Festivalu objavio 25 priloga trajanja 27 minuta i 48 sekundi čija je bruto vrijednost procijenjena na 25.446 kuna (AVE)
Priloge su objavili Radio Sljeme, Radio 101, HR1, Narodni radio, Otvoreni radio, Radio Antena Zagreb i Radio plavi 9. Najviše su objava imali Radio Sljeme- 8, Radio 101 5, 1. Program Hrvatskog radija – 4, Naroni radio 4, Otvoreni radio 3 i Radio plavi 9 – 1. 11 priloga (44,00% od svih priloga) trajanja 15 minuta i 50 sekundi (56,95% od ukupnog trajanja) procijenjene vrijednosti 14.525 Kn (57,08% od ukupnog AVE) emitirano je u PRIME TIME-u (od 7do 10 i od 15 do 17 sati)
OTS je procijenjen na 1.083.768 slušatelja starijih od 18 godina

4. Internet – Kvantitativna analiza

Presscut je promatrao 88 Web portala na kojima je u istom razdoblju o Festivalu objavljeno 184 članaka (Agencija je uočila članke na 180 portala). Od svih portala koji su objavili članke o Festivalu 31 (35%) portala javnosti na uvid daje cjenik za PR članke; cijene PR članaka na nekim su portalima vezane uz dane “držanja” na portalu a neke ne; za portale koji iskazuju vrijednost PR članka ukalkulirali su u procjenu vrijednosti članaka ukupan iznos bez obzira na broj dana; vrijednost PR članka na webu nije vezana uz površinu. Vrijednost su mogli procijeniti za 81 članak i ona se procjenjuje na 257.363 kune. Kada bi cijena PR članka na ostalim portalima imala makar najmanju iskazanu vrijednost tada bi se vrijednost svih članaka mogla procijeniti na 287.063 kune. Od 88 portala javno su dostupni podaci o posjećenosti 34 promatrana portala (Gemius). U svibnju 2009. navedena 34 portala zabilježila su  5.743.159 hit-ova (ovaj podatak nije komparabilan sa podacima za OTS ostalih medija)